03 червня 2023

Завдання червня - "3 в рядок" ОЕ - Штампи

Привітики!
Сьогодні у нас Завдання «3 в рядок» з ОЕ - штампи
У скрапбукінгу існує неймовірно багато способів оформлення, серед яких 
штампінг користується величезною популярністю. 
Завдяки штампінгу, декорування просувається швидко, а величезною перевагою даної 
техніки є доступність, так як не потрібні для роботи ні особливі навички, ні набір дорогих супутніх матеріалів, а ось шедеври скрапбукінгу виходять оригінальними 
і неймовірно ефектними!
Штампи можна використовувати на будь-яких поверхнях, розмальовувати 
чи залишити відтиском в оригіналі, застосувати техніку ембосингу чи використати 
для фону... Тобто їхнє застосування дуже широке і цим вони надзвичайно практичні)
Давайте почнемо штампувати!
В Іnstagram додавайте роботи похештегу #artclub_stamps



Завдання
Ви можете створити будь-яку рукодільну роботу з ОЕ -  штампи
та обрати будь який з цих додаткових елементів  - 2 на вибір:
мереживо, квіти, принт в горошок, шнур, сизаль, бісер.

Правила:
♥ необхідно використати основний обов'язковий елемент та ще 2 із запропонованих по списку,  створивши будь-яку рукодільну роботу. Обов'язково вкажіть свій рядок з використаних елементів! Завдання рукодільне, можна   не тільки скрапити, а й шити, вишивати, в'язати, малювати, декупажити тощо; 
♥ Ваша робота має бути новою і нецифровою
♥ у Вашому пості має бути: для блогу - банер і посилання на завдання, 
                                               для Instagram - #artclub_stamps і @artclubua
♥ додатись в лінки до 02 липня включно
♥ за результатами завдання ми оберемо ЗД; 
Повна версія правил - тут.

Натхнення від нашого Запрошеного дизайнера!


Всім привіт!
Я дуже люблю робити декор для інтер'єру.
Обов'язковий елемент - штампи - присутні на основі декору, а також більшість метеликів про штамповані на пофарбованомукавою та чорнилами папері. А також із додаткових елементів використала в роботі - мереживо, бісер та квіти.
Для роботи використовувала:
- акриловий грунт від @rosatalent
- фарби shabby veloure, а також листи для вирізання від @fabrikadecoru
- квіти від улюбленої @fairywishes_ukraine
Сподіваюсь моя робота надихне вас на творчість!




Натхнення від наших дизайнерів: 


Я штампи використовую дуже рідко для фону, або роблю білий ембосинг на кальці. В цій роботі використала ембосинг на кальці циферблат, квіти та листочки.

Мій рядок: штампи, мереживо, квіти, горох, шнур та бісер. Практично усі елементи можна знайти в моїй листівці.

 В роботі я використовувала чіпики від @scrapochka .






Найбільше я люблю штампи використовувати для ембосингу на кальці, для фону і, звичайно, для написів)
Я зробила ніжний дівчачий блокнотик із своєї серії про єдинорогів, королівство і принцес.
І без шейкера не обійшлось, а всередині використала штампи в улюблених варіантах)
Мій рядок - штампи, квіти, бісер, шнур, принт в горошок.




Pioniya

Це завдання - бальзам для штампоголіка)))
Використовувала тільки штампи.
Мій рядок: штампи - принт в горошок - квіти.
Штампи від улюбленої CHERRYLANA designs.




Штампики я дуже люблю! Хоч мало їх використовую, та все ж таки використовую то в квітках, то у фоні. Так і в цій роботі) У мене для Вас натхнення у вигляді листівки з частково саморобним фоном з фарбами та штампами. А ще штампики у мене на моїх листочках з тканини, що прикрашають листівку. То ж мій рядок це ОЕ - штампи, далі мереживо, квіти





-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.07.2023 року (включно).

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter