07 грудня 2021

ФІНАЛ СП "Створюємо казку" по 13.12

  Привіт всім!

От і прийшло до завершення наше святкове СП "Створюємо казку"!
І ми оголошуємо фінал і парад усіх ваших робіт!
Ми надзвичайно раді, що ви надихались і творили разом з нами і створювали свою зимову казку!
А до Нового року залишилось 24 дні і під Новий рік збуваються всі мрії. 
І завжди треба вірити в те, що під час цих свят може трапитись справжнє диво і казка!

Чекаємо від кожного учасника окремий пост, в якому зібрані роботи по всіх етапах.
На першому фото бажано побачити роботи разом.

 Фінал триватиме з 07.12.2021р. по 13.12.2021р.


Брати участь в СП можна і в блозі,  і в нашому Іnstagram Арт Клубу 
по хештегу для фіналу #артклуб_спказка4
До СП можна приєднатись на будь-якому етапі.

Роботи від нашої ДК:

Серію тегів для нашого СП я створювала разом з CHERRYLANA designs та Фабрика Декору

В своїх листівках використала матеріалами
від наших спонсорів Sкрапочка, штампи Сherrylanadesigns та Scrapego)

В своїх роботах для нашого СП я використала матеріали від нашого спонсора 

У своїх листівках я використовувала колекції від Фабрики Декору "Our warm Christmas" та 
"Winter melody", а також чіпики, висічки, фарби та клей. 

Мої листівки створені із матеріалів наших спонсорів  Sкрапочка та Скрепочка-Скрап

Свої листівки я творила із чудових матеріалів від  Скрепочка-Скрап, додала чипборду від Sкрапочка, а прикрашають мої листівки квіточки із тканинки від @magic_world_flowers
У своїх тегах використала папір від СкрепочкиСкрап серія "Огорнуті прохолодою"
Для обох моїх листівок я використала папір від Фабрики Декору  та чипборд Sкрапочка
А чипборд покрила рідкою поталлю від Scrapego.

А у Фіналі найкращі роботи, що виконані в період СП,
отримають ось такі шикарні подарунки від наших спонсорів:

ScrapEgo дарує сертифікат на суму 500,00 грн

Фабрика декору дарує набір Зимової колекції

Виробник штампів Сherrylanadesigns дарує
 сертифікат 300,00 грн.
Скрепочка-Скрап дарує сертифікат на суму 300,00 грн
До СП можна буде приєднатись на будь-якому етапі.
У фіналі в нас буде ТОП-Переможців СП!

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар