21 жовтня 2021

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - помаранчевий від Марини Євтушенко та Скрепочки Скрап

Всім привіт!

Сьогодні з Вами я, Марина Євтушенко і моє натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - помаранчевий із нашим спонсором -  Скрепочка-Скрап!






Цього разу наше завдання яскраве і натхнене, адже я обожнюю осінь і все, що з нею повязано. І побачивши осінню коллекцію "Autumn" від Скрепочки-Скрап мені дуже хотілося створити теплі і затишні шоколадниці. Мій рядок помаранчевий колір + листок + текст + шнур.
 Для композиції я ще додала вирізалки із набору для вирізання "Autumn", розбавила трішки вирубкою і завершальним штрихом додала квіточки і гарбузики від @magic_world_flowers.
Насолоджуйтеся оглядом смачних упаковок))














Надихайтесь і творіть красу до нашого завдання!
До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар