09 вересня 2021

Натхнення до завдання місяця

Усім привіт. 
З вами Даша і сьогодні я з натхненням до нашої дошки вересня #артклуб_озеро


Для мене мандри це справжній релакс.
 Класного коли маєш можливість відвідати нове місто чи місце. 
Зараз я намагаються ловити ці можливості і не пропускати. Адже нове місце це нова історія. 
У вересні наш Арт клуб запрошує вас відвідати одне з мальовничих місць Геніческе озеро? яке вабить своїм кольором всіх романтиків і не тільки
З нашого банера натхненням став колір та текстура озера. 
Для реалізації задуму я взяла алкогольні чорнила від нашого спонсора виробника матеріалів для творчості ТМ ScrapEgo. 

Працювати з матеріалами цього виробника для мене суцільний релакс. Великий вибір матеріалів та яскрава палітра не залишить байдужими навіть самих вибагливих поціновувачів творчості. 






Чекаємо ваші роботи до 2 жовтня. 
Нехай ваша  осінь буду теплою та затишною.






Немає коментарів:

Дописати коментар