12 серпня 2021

Огляд посилки від Скрепочка-Скрап для Марини Євтушенко

Всім привіт!
Сьогодні з вами я, Марина Євтушенко буду показувати красу від нашого спонсору Скрепочка-Скрап .



Асортимент магазину дуже великий і є велика кількість колекцій паперу, як для любителів ніжності, так і для любителів брутальності. В своїй посилоці я отримала нові і старі колекції паперу, але дуже улюблені. 
Також можна вибрати листи поштучно, якщо тільки вони вам спобалися і можна знайти майже до всіх колекцій, що є у магазинчику.


Я не могла встояти перед цим чарівним морським листочком із картинками, коллекция "Морские глубины".


А поглянте на цю новеньку осінню колекцію "Autumn", я коли вперше її побачила, то закохалася в неї. Дуже соковиті і незвичайні принти на ній, а ці соняхи із гарбузиками, то моя слабкість.



Ще є додатковий набір для вирізання "Autumn" і ті всі картинки такі затишні і додадуть лише краси у осінні роботи.


Ну і звичайно папір в стилі стімпанк колекція "Steampunk world". Обожнюю всю цю ржавчину і брутальність)))


Ще взяла додатково набір для вирізання "Steampunk world " тільки погляньте на них - це щось неймовірне і крутезне.


 Ось така була моя посилочка паперчику від нашого спонсору  Скрепочка-Скрап і скоро покажу, що саме у я натворила із цих матеріалів.

До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар