18 червня 2021

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - блакитний/м'ятний від Марини Євтушенко та Скрапочки

  Всім привіт!

Сьогодні з вами я, Марина Євтушенко і моє весняне натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - блакитний/м'ятний)))

І як завжди зі мною прийшли надихати Вас наші спонсори -  Sкрапочка!






Для нашого завдання мені дуже хотілося створити роботу у морському стилі, адже завдання цього місяця так і кличе на створення саме таких робіт. Конвертик вийшов ніжно блакитним і свіжив, як ковток повітря. Вже літо на календарі і тепле морюшко так і кличе до свого піщаного бережка. Мій рядочок блакитний + мушля  + перлинки + золото.
Для створення конверту мені допоміг чудовий чипборд від Sкрапочка, а саме "Морська зірка" і "Якір"









Ось таке моє морське натхнення  і з нетерпінням чекаємо ваших робіт))
З вами була, Марина Євтушенко))

До нових зустрічей!


Немає коментарів:

Дописати коментар