06 травня 2021

Натхнення до завдання Київ від Людмили Половинко та Скрапочка

       Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко буду надихати вас до нашого нового завдання разом з нашим спонсором Sкрапочка .
А зробила я романтичну листівку в палітрі нашого банера









Надихнулася я зображенням бузку на крафтовому пакеті обв"язаном натуральним шнурком і створила просту листівку. Основним елементом моєї композиції є  мереживна рамка з велосипедом - чіпики від магазину Sкрапочка
Композицію я доповнила мереживом, вирізалками та вирубкою, а на останок мені захотілося ще додати до листівки ще акцентів синього кольору. Знайшла в своїх запасах тичинки-ягідки  та маленькі квіточки і гілочки, які доповнили палітру листівки.


Фоновий чіпик, який виглядає з-під листочків припіднімає усю цю красу, додає повітря між шарами та робить композицію більш цікавою та витонченою. В шарах ще використала чіпик гілочку шипшини, яка є моєю особливою любов"ю






З вами була, Людмила Половинко
Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар