05 березня 2021

Огляд посилки від ScrapEgo для Євгенії Чунис


Всім привіт!

Сьогодні  я, Євгенія Чунис,   буду вихвалятись посилкою від нашого спонсора - 

 «ScrapEgo – товары для творчества»







Ви теж відразу звернули увагу на рідкі поталі?
О, це любов з першої краплинки.







Вже зовсім скоро я покажу  ці поталі в готовій роботі!

 Так, я сорока ще та і люблю все, що блистить...  я не могла  пройти повз 
воскову фарбу-пасту  "Gold diamond" 


Для свіжих весняних робіт підібрала кілька  спреїв з перламутром,
 я обожнюю фарбовані таким чином листочки.


Я зробила  листочки кожного кольору , а також змішала обидва зелених... і отримала ще один зелененький.


Ось така соковита зелень чекає своєї черги.




Так от, моя посилочка складалась з таких матеріалів:







А ви вже визначились,  чим хочете поповнити свою міксмедійну скарбничку?
Сподіваюсь моя розповідь вам допомогла!

Бувайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар