19 червня 2020

Огляд посилки для Лєни Рукодільник від ScrapEgo (+міні МК)

Привіт-привіт!!!

Я,  Лєна Рукодільник та виробник крутих матеріалів для мікседмедіа - «ScrapEgo – товары для творчества» прийшли надихати Вас оглядом моєї посилочки та міні МК. Цікаво? Гортайте далі...


Що ж, моя посилочка цього разу складається з дуже "необхідних" новинок, які нереально круто доповнюють всі інші матеріали, що у мене вже є.
Отже, моя посилочка складалась з:













Відео огляд посилочки з використанням деяких фарб:


Міні МК:


Ось такий результат магії фарб та паст)









У МК додатково використані такі матеріали:

Ну що ж, сподіваюсь, Вам було цікаво і Ви щось використаєте у своїх роботах, а щоб мати з чим попрацювати, запрошую за такими крутими фарбами до магазину нашого спонсора - «ScrapEgo – товары для творчества» 



З Вами були Лєна Рукодільник та ScrapEgo.
Натхнення Вам!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар