29 січня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник, Scrapbooking-Ukraine та Sкрапочка



Привіт-Привіт!

Я, Лєна Рукодільник, та наші спонсори – магазини: Scrapbooking-Ukraine і Sкрапочка знову до Вас з кулінарним натхненням.
  



Ну що ж, щоденні рецептики ми вже упорядкували та поставили на кухні. Тож прийшов час зробити велику книгу для зберігання тих святкових рецепців, сезонних та навіть супер екзотичних. А отже я довго думала, який саме формат книги робити, більш традиційний чи якийсь цікавий, не стандартний. Але я ж люблю щось таке, не зовсім стандартне, тому вирішила зробити Кулінарну книгу в стилі мінорі альбому зі змінними блоками, які при необхідності можна легко дістати з книги, та так само легко його туди скласти. Як на мене, цей формат дуже зручний та цікавий.























  
А для створення цієї книги я використала матеріали, що отримала від нашого спонсора Scrapbooking-Ukraine, а саме - Набір скраппаперу Soul Kitchen, 20x20см, Фабрика Декору.

А от і мій кулінарний набір, який стане мені незамінним помічником на кухні)



 Ну що ж, як Вам такий формат кулінарочки? Сподіваюсь,  надихнула Вас на створення чогось такого ж цікавого. А якщо Вам потрібно буде щось з матеріалів, то Ви зможете знайти це у магазинах Scrapbooking-Ukraine та Sкрапочка.
 
А З Вами була Лєна Рукодільник та Art Club UA.
До наступних зустрічей.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар