25 вересня 2018

Oгляд дизайнерської посилки від Adidin з BlackBerry

Осінній привіт нашим любим читачам!
Сьогодні з вами BlackBerry та чудовий магазин товарів для скрапбукінгу Adidin

Те що зі всіх скрапоб'єктів я найбільше полюбляю створювати блокноти давно вже не секрет)


І ось закупи матеріалів я роблю відповідні - все, що потрібно для блокнотної справи: листи для форзаців, шнурочки для закладок, підвіски, тогли та миленькі конверти...


Також придбала собі нову штемпельну подушечку для ембоссингу - ну дуже люблю я цю техніку... Добре, що у магазині Adidin-scrapbooking можна знайти товари і цієї категорії.


А ще для мене важливо коли можна придбати листи паперу із різних колекцій поштучно, адже часто роблю блокноти не обширні - без розділювачів - і тому не обов'язково мати всі листи колекціїї, а лише ті, що найбільш вдало вписуються у загальну тему виробу. Можна знайти в магазині не лише вітчизняних виробників, а й трошки заморських)




Господиня магазину завжди порадує вас хоч і не величким та все ж подарунком


А ще люблю я купувати в Adidin-scrapbooking такі милі конверти. Вони дуже затребувані у моїй майстереньці, адже жоден блокнот не обходиться без них
Є крафтові і білі, різних розмірів)


Забігайте на закупи у затишний Adidin-scrapbooking!

Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар