09 листопада 2017

СП "Новорічний чобіток". 1 етап - "Підготовчий"

Ну, що готові?!

Сьогодні ми будемо намагатися визначитися з форматом наших чобітків - з чого робити, якого розміру, скільки штук та, мабуть, найважче - визначитися з кольором) 
Тепер, наша команда поділиться з вами, які ж матеріали ми обрали.

Привіт, наші дорогенькі! На нашій зустрічі у Києві дівчата просто захопили у вир ідей новорічних чобітків! Я, хоча маю досить примітивні навички шиття, не змогла встояти перед цією аферою) Вони запалять, надихнуть і заохотять до найнепередбачуваніших експерементів у творчості)!
Мій набір для чобітка буде приблизно таким.
Чому приблизно? Та тому що в процесі все може перевернутися з ніг на голову) Починаймо!

Привіт, наші любі бджілки! До новорічних свят залишилось так мало часу і тому я дуже рада, що ми розпочинаємо такий СП. Ще не визначилась остаточно скільки встигну зробити чобітків. Але точно запланувала один з фетру, а другий з тканини.
Мій набір для чобітків дуже приблизний, бо все вирішиться в процесі)))

Такою красою, таким різноманіттям  важко не милуватись, важко не захопитись. Мені стільки всього сподобалось, що я не могла визначитись , що саме я б хотіла. Тому вирішила зробити два. І ось мій приблизний набір матеріалів

Мій чобіток буде з паперу. А точніше то буде подарункова коробочка у вигляді чобітка. Для тих хто не дуже "дружить" з шиттям (як я :)) - то чудова альтернатива!

Мій чобіток буде вишивальним)
І ви знаєте наше СП для мене це "подвиг" і робота над собою)
Цей чобіток я вже збираюсь вишивати чи то до вишивати напевно більше ніж 3 роки)
Справа в тому, що вишивати не люблю, а вишивку люблю дууууже!
Тому, для мене це буде дуже трудомісткий СП!

У мене буде невеличкий носочок з вишивкою. Власне її я вже й підготувала)) Мене дуже надихнуло це авто з ялинкою, така краса. Кольори у вишивці підбирала до тканини. 

І мій чобіток буде з невиличкою вишивкою, я планую його для старшого сина, тому обрала такі спокійні кольори.

Я буду робити чобіток для свого синочка, тому за основу обрала сіру тканинку з зірочками.
А сам чобіток буде прикрашений мереживом, стрічками і різноманітними ягідками, блискітками і навіть маленькими дзвіночками.

У мене цього року додасться гірлянда з невеличких чобітків, але манюні подаруночки туди точно помістяться! Зараз обрала основні матеріали. Точно знаю, що ще додадутьсяя дрібнички у процесі. 

Стимулом для вашої активної участі будуть
 призи від наших спонсорів! ♥

"Скраппосиденьки" надають аж два приза!
Один - товари для рукодільниць, а інший - для скраперів.


Приз від Скрапбукинг с Е. Курдибановской  колекція "Merry Christmas"

Приз від Rosa talent - Скрап колекція "New year's magic"

*****************************************************************************


Отож, завдання на 1 етап СП "Новорчіний чобіток":

♥ підібрати матеріали для майбутнього чобітка;
♥ написати пост та показати ці матеріали на фото, 
додавши посилання на наш СП та банер;
♥ додатися в лінки до 15.11.

P.S. Ви можете творити будь яку кількість чобітків в нашому СП. Це може бути і один чобіток протягом всього СП. Нам цікавий весь процес - від підготовки до готової роботи, як робите це ви. Ми необмежуємо вас ні в чому, а просто релаксуємо)

Натхнення Вам!




19 коментарів:

  1. Дiвчата ви молодцi))) дуже гарнi набори пiдiбрали собi для чобiткiв. Пiшла думати)))))

    ВідповістиВидалити
  2. я перепрошую, може щось не так зрозуміла, перший єтап - тиждень? ми повинні викласти фото матеріалів з яких будемо готувати чобітки? та до якого числа він буде

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ми творимо в режимі 'релакс')) Можливо комусь треба підкупити тканини чи мереживо, а може й вишивку підготувати. 2 етап в наступний четверг.

      Видалити
    2. Всього буде 3 етапи, кожен етап - тиждень.

      Видалити
  3. Вдячна вам за велике натхнення!!! Завтра берусь до підготовки матеріалів. Дуже цікаве та корисне завдання.

    ВідповістиВидалити
  4. От у Марини швидкі та вмілі руки - вже й вишивка готова. Дуже цікавий проект!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Вишивка зайняла близько годинки, не так і довго!
      Оленко, давай з нами!!

      Видалити
  5. Вирішила - не важливо, встигну, чи ні буду намагатися)))

    ВідповістиВидалити
  6. Спочатку не хотіла, але напевно поштопаю разом з Вами!)))

    ВідповістиВидалити
  7. а підкажіть будь ласка, якщо я виклала матеріал, тільки його використовувати, якщо щось додати в процесі чого не було на фото, вже не можна буде?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Авжеж можна! Ми ж творчі люди!) В процесі творіння все може змінитися, але бажано не кординально)

      Видалити
    2. велике дякую, аж від серця відлягло)

      Видалити
  8. Так прикро, що мій ноут весь тиждень був у ремонті, а тому я так і не встигла написати пост, виклавши фото матеріалів, та додатися в лінки до 15.11. Хоча банер СП розмістила в себе в блозі вчасно.
    Що ж, буду спостерігати за поцесами дівчат, яким пощастило. Натхнення всім!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ♥ можете долучатися до СП на будь-якому етапі, просто додайте фотографії з попередніми етапами і вкажіть в тексті, що ви щойно додались)) Мрійнице, чекаємо на тебе!!

      Видалити