03 жовтня 2017

3-в-рядок "Коло"

Коло зображене безкінечною лінією, яка не має ні початку, ні кінця. Це універсальний символ, який з давніх часів символізує єдність, безкінечність та досконалість.
У давніх слов’ян коло було символом Сонця. Говорилось у них і про дев’ять небесних сфер, які оточують світ земний. 
В стародавній Греції та Єгипті коло зображали у вигляді змії, що кусає свій хвіст, Уробороса. Цей знак символізував нескінченність та циклічність в природі та Всесвіті: зміну дня і ночі, життя та смерті, руйнації та створення. 
В розумінні масонів коло — кінець всіх фігур, який містить таємницю творіння. 
В буддизмі три кола зображають єдність внутрішнього та зовнішнього. 
Згадується в індуїзмі та буддизмі також про коло сансари — нескінченний шлях життя крізь переродження та страждання. 
В арабській системі числення коло або овал відповідає нулю. 
В природі кола та сфери зустрічаються як на мікро-, так і на макрорівнях. Планети обертаються навколо сонця, а електрони — навколо атомного ядра. По колу розходяться хвилі після падіння предмета на поверхню води, і так само по колу йдуть у просторі невидимі звукові, електромагнітні та інші хвилі. Напівсферичні краплі роси випадають вранці на листя, і близькі до сферичної форми перли утворюються в мушлях. Круглий зріз мають дерева.
Сонячне гало — оптичне явище, що виникає внаслідок заломлення та відбиття світла в льодяних кристалах у атмосфері.
джерело

Місячне гало.
джерело
Льодові кола, які утворюються при повільному замерзанні води. 
Листя водяної рослини Вікторія. 
джерело
Чорна перлина в своїй мушлі.

А тепер умови нашого нового завдання!

Головний елемент, як ви здогадалися - КОЛО.
Необхідно також використати не менше 2 допоміжних: напис, мереживо, листочки, бризки, сізаль, птахи.

Роботи наших запрошенех дизайнерів -

Привіт! Я Альона Мушля, дуже вдячна за можливість бути запрошеним дизайнером чудового блогу. Для своєї роботи, як основу, використала бобіни від скочу, та два додаткових елемента сизаль і мереживо. Вони придали роботі ніжності та легкості, а чіпборт від Вензелик став чудовим доповненням! Бажаю вам натхнення, щоб у вашому колі і навколо, було завжди затишно.


Вже потихеньку наступають холода і захотілось зробити роботу з частинкою тепла. Є ловець снів, а в мене вийшов ловець літечка:)) Основною технікою є декупаж на двох,великому і маленькому, круглих полотнах. Де не де зробила трафарет ромбами текстурною пастою від Фабрика Декора. Зараз захопилась квіточками з фоамірану,тому не втрималась і додала їх разом з листям і чіп-бордом від Sкрапочка. Пофарбовані листочки приклеїла до стрічок і трошки бусин. Але чогось бракувало,тому додала набризг. І от, мій ловець Літа готовий!! Сподіваюсь вам сподобається, можливо хтось надихнеться і в нього з*явиться свій. Всім успіху!!!



Роботи нашої ДК для вашого натхнення:
Наталія Міщенко
Цього разу в мене дуже тепла лисiвочка, наповнена легким ароматом сухої трави та дзижчанням комах)
Мій рядочок - КОЛО, листочки, мереживо.

Olena Bazyuk
Зробила для натхнення сторіночку)
Вона, для мене ніби спогади про літо і море, тому і палітру я вибрала морську...
Коли вже приходять перші холодні дні, так хочеться себе зігріти саме спогадами про
літній відпочинок на березі моря, правда?)
Мій рядочок - КОЛО, напис, листочки, бризки.

Сіправська Надія
у мене по завданні склався ось такий веселий тег, з милими котиками від нашого спонсора - Scrap Box. Хто зі мною знайомий, той знає, як я обожнюю ці милі пухнасті створіння. Тому ось такі котики будуть завжди поряд, на моєму робочому столі, надихаючи мене.
І мій рядочок: Коло - Надпис - Бризки

У мене по завданню створився мамин записничок, така корисна річ ...
а мій рядочок - коло - напис - листочки, мереживо

Трішечки про подаруночки до цього завдання.
Фабрика Декору - надає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН 

Майстерня чіпборду Вензелик - СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН 

-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 01.11.2017 року.


Нагадуємо, що призи ми висилаємо по Україні безкоштовно.

Затаїв подих, чекаємо на Ваші роботи)




Немає коментарів:

Дописати коментар