31 березня 2016

Натхнення від Наталіі Didideira та Сherrylana designs

 Усім привіт! Сьогодні з вами я, Наталя Didideira, і хочу вам показати кілька робіт з використанням штампів від нашого спонсора - Сherrylana designs.)

 Першу листівочку я вирішила зробити у стилі CAS.
У її створенні мені допоміг набір штампів "Подарунок"

Друга листівочка "Весела геометрія" 
Цю листівочку я зробила для однієї моєї знайомої, яка працює в лікарні, і яка обожнює перше квітня (листівочка з підтекстом))
 У створенні листівок мені допоміг набір штампів "Подарунок"

Третя листівка - чоловіча)
Просто обожнюю подібні штампи, існує безліч варіацій його використанні, від створення потрібного напису до яскравих акцентів доповнюючих роботу)

Експерементуйте та гарного вам настрою!

Немає коментарів:

Дописати коментар