15 травня 2015

"КРИЛАТІ ФРАЗИ" - Час

Привіт, любі наші читачі! Сьогодні у нас виходить нове завдання із серії "Крилаті фрази" і цього разу темою буде час.

... З усіх втрат втрата часу найтяжча...
Г. Сковорода
Думаю, усі відчувають як швидко минає час, особливо коли ти робиш щось приємне для себе, для душі. Інколи ми тратимо дорогоцінний час на дрібнички, а не на дійсно важливі речі: сім'ю, чи реалізацію власних мрій.

Користуйся сьогоднішнім днем, 
менш за все довіряючи майбутньому.
Горацій
Часу немає, є тільки мить. 
І тому в одну цю мить треба вкладати всі свої сили. 
Л.М. Толстой
 
А для того щоб зосередитись і подумати на що ми витрачаємо свій час, ми пропонуємо зробити будь-яку рукодільну роботу  використавши 
обов'язковий елемент - відображення часу (це може бути годинник, календар, конкретна дата).

Робота наших запрошених дизайнерів:
Я украсила коробочку для мужского подарка! А качестве обязательного элемента использовала чипборд-циферблат из набора "Цепи-5" от LAЕ. Так же в работе мне пригодились трафареты и маски, грунт, обрезки скрап бумаги 7 dots studio, бечёвка, вощёный шнур и металлическая подвеска "компас".
 
Gala Sm
За вашим завданням зробила настінний календар для адвокатів
Використала: картон, 5 різних видів скраппаперу, фото репродукций картин відомих майстрів, чорнило, штампи,  люверс, машинную строчку, пружини, інше.
Yulia M
Час...всі ми про нього знаємо, але що то є насправді нам і досі невідомо...Для мене час - то щось невловиме; щось, що біжить крізь моє життя і дарує приємні миті, хвилини, дні, роки; щось, що завжди є зі мною і в той же час залишається у минулому...Саме тому я вирішила зробити блокнот, в якому з часом зостануться приємні спогади про те, що було у моєму житті. Блокнот зробила в улюбленому стилі - стімпанк, прикрасила його чіпбордом від Вензелик і пофарбувала спреями від Фабрики Декору.

Роботи команди дизайнерів:
Люблю спостерігати за часом (днями) з  допомогою відривного календаря - підвіска-тримач для нього у техніці декупаж:
По заданию у меня сложились открытка и конвертик в одном стиле. В качестве элемента времени у меня чипборд циферблат

Цього разу в мене конверт для грошей. Як на мене вийшов дуже стильним)


Я найбільше відчуваю плинність часу, коли дивлюсь на дитину, як швидко вона росте, здається зовсім недавно була маленька крихітка, а вже допомагає на кухні :) . Тому я зробила альбомчик, невеличкий - 15*20 см, для маленького хлопчика. Як обов'язковий елемент використала відшампування годинника.


 Для завдання я вирішила зробити листівочку для свого коханого чоловіка, у нього в цьому місяці день народження. Він завжди підтримує мене у всіх моїх шаленствах, за що я йому дуже вдячна)

Ось які призи ми будемо розігрувати по завершенні завдання:
Вітчизняний виробник паперу для скрапбукінгу ScrapMir надає переможцю сертифікат на сумму 100 грн
 
 А приз надає український виробник матеріалів для скрапу "Бумага-Марака"
І неперевершений спонсор - вітчизняний виробник штампів Сherrylana designs - Штампы для Скрапбукинга -  
надасть переможцю сертифікат на купівлю 
штампів на суму 50 грн.






З любов'ю, Надя і АртКлуб UA.

4 коментарі:

  1. Девочки, спасибо за вдохновение! А линки будут или оставлять ссылку в комментариях?

    ВідповістиВидалити
  2. Можете добавляти свої роботи, вже є лінки (поки що текстові)

    ВідповістиВидалити