16 січня 2014

Експрес завдання - Мелодії натхнення...

Привіт.
Настав час нам розпочати наше нове експрес завдання під назвою Мелодії натхнення.

Жоден день нашого життя не минає без музики... Робимо листівку надихнувшись улюбленими мелодіями. Ви обираєте мелодію, творите й показуєте нам, уточнивши цитату, яка вас надихнула. 

Отже робимо листівку, але обов'язкова умова: вказати в описі до листівки мелодію та слова, які вас надихнули.

І давайте поглянемо,  чим надихнулись наші дизайнери:

Однією з моїх улюблених пісень,є пісенька Поліни Гагаріної "Навек"
При створені листівочки надихалась цією композицією!♥

Я робила листівку для маленького руденького сонечка і ці слова з пісні "Чорнобривці" найкраще описують мій тодішній помаранчевий настрій))


Чорнобривці насіяла матиУ моїм світанковім краю,Та й навчила веснянки співатиПро квітучу надію свою.Прилітають до нашого поля Із далеких країв журавлі. Розквітають і квіти, і доля На моїй українській землі.




В мене вийшла м\медійна валентинка під впливом пісні "Liebe Ist für Alle Da" гурту Rammstein. Використала лого однойменного альбому, що означає "Любов для всіх" та спробувала відтворити полум’я на фоні стіни.

Ромашки
Три білі ромашки, збагнути не важко,
Які це жадані слова, чарівні.
Ти ніжно горнулась, а серце, як пташка,
З грудей виривалось на волю мені.

(Мене надихнула пісенька з новорічної реклами Coca-Cola)

А на ваші роботи чекаємо до 3 лютого.







Немає коментарів:

Дописати коментар