14 лютого 2012

Фотоліфтинг №5

Усім вітання!
❤❤❤
Сьогодні таке прекрасне свято - День Святого Валентина. Ми вітаємо усіх закоханих від щирого серця і бажаємо Вам шаленого кохання!:)
❤❤❤
Ну сьогодні стартує наша чергова фотогра. Отже ловіть фото:


джерело фото

Для натхнення роботи:

Запрошені дизайнери










Наші дизайнери






Чекаємо на ваші прекрасні фото!

ПРАВИЛА:
1. Ознайомтесь з нашими ПРАВИЛАМИ
2. Завдання активне 14.02 - 14.03
3. Свої роботи залишайте за допомогою системи InLinkz









9 коментарів:

  1. ААА!!!я зАААбылаААА:(((Соломия, что ж ты не напомнила???поздно уже,да;)

    ВідповістиВидалити
  2. Я чекала, потім подумала, шо ви передумали), ше не пізно, можете мені відправити. Багато було запрошених дизайнерів я невстигаю кожного прослідкувати. Якщо є фото, то відправляйте))))

    ВідповістиВидалити
  3. чудові роботи!!!!!! надихають )))

    ВідповістиВидалити
  4. Девочки, подскажите, пожалуйста, если у меня 3 фотографии, мне нужно для каждой фотографии отдельный пост сделать у себя в блоге?
    Я сделала 1 пост, а у вас получается только загружается ссылка на этот пост и вы не можите видеть с какими фото я участвую
    Спасибо

    ВідповістиВидалити
  5. В мене аналогічне запитання! Я хочу виставити дві роботи, але вони в одному пості і добавити двічі одну й ту саму ссилку не вдається, що робити?

    ВідповістиВидалити
  6. Дівчатка, Svetlana і Sonya дуже дякуємо за участь у нашій фотогрі)))
    Отже згідно наших правил, а зокрема пункту №4. Якщо в нашому конкурсі приймають участь кілька робіт, то кількість посилань має дорівнювати кількості робіт.
    Потрібно стоворити відповідну кількість постів.
    п.с. так і важко голосувати буде, якщо в пості кілька варіантів фотолфітингу))))
    Дякую!

    ВідповістиВидалити
  7. Ок, все зрозуміло, дякую за розяснення!

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибо за объяснение! уже исправила пост :)

    ВідповістиВидалити
  9. Большое спасибо за замечательный источник вдохновения!
    Не смогла удержаться!!!

    ВідповістиВидалити