27 червня 2011

Оформляємо рамку

Всім привіт! Хочу показати яку рамку я зробила у подарунок. Маю надію, що ця інформація буде корисна для початківців у скрапі.
Якщо у вас є стара рамка, яку ви не знаєте як використовувати ,наприклад, як моя: мені не подобався іі колір та золоте оздоблення, то ці недоліки можна вигідно підкреслити.

Зпочатку я пилочкою стерла частину золота
Потім вкрила ту частину кракелюром, коли він засохнув, стерла залишки губкою, щоб у деяких містах золото все ж таки було видно.
Тепер нам потрібно підібрати папір ,який буде личити до такої рамки, та підготувати для декорування
Далі лише ваша фантазія. Я використала паперові квіти, штампи, стрічку, металеву підвіску, брадси та інше

Таку рамку можна зробити за годину ,якщо вам треба зробити швидко подарунок!
Приємних вам свят!

3 коментарі:

  1. все оригинальное - просто!!! Мне нравится!!! ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  2. Классная идея. Беру на заметку, потому что сама не в восторге от этих рамочек, которые продаются на каждом шагу. А у тебя, Ксюша, рамка получилась интересная и необычная, спасибо за идею. И ответь, пожалуйста, на такой вопрос: хорошо ли держится кракелюр на глянцевых поверхностях? или нужен какой-то специальный? или подойдет краска-кракелюр от Рейнджер?

    ВідповістиВидалити
  3. Iverova, спасибо!
    Оля, спасибо за вопрос!Я нанесла кракелюр (Ренжер) на позолоту, протерла губкой ,когда высохло, и все осталось на губке)))
    Поэтому я решила посошкрябовать позоту, но чтобы в некоторых местах все-таки проступала. Там где поверхность неглянцевая кракелюр держится))

    ВідповістиВидалити