04 травня 2011

Підсумки завдань № 4.

Вітаю усіх!
Нарешті з великою затримкою але все ж таки ми оголошуємо підсумки Завдання № 4.
Отже:
Завдання "100% ручна робота"
Рендому сподобалась робота і приз отримує 
3. Віра

За підсумками нашого голосування, відзначені такі роботи:
 1 перше місце


2 місце

3 місце розділили між собою два учасника
Milka  


Завдання Скетч для листівки
1 місце займають одразу два учасники
iruha  


2 місце також розділене між двома конкурсантами


3 місце

Рендом проголосував за  № 22 таким чином приз отримує Freetany .

Банер для трійки кращих

Запрошеними дизайнерами на наступне завдання  стають

дівчата, якщо ви згідні напишіть на адресу
talyaserpeny@gmail.com

 Дівчата, які мають отримати призи надішліть мені свої домашні адреси.

Усім дякую за участь у конкурсах!
Бажаю успіху в наступних завданнях!!!

Завтра нове завдання, НЕ ПРОПУСТІТЬ!!!



13 коментарів:

  1. Вітаю усіх майстринь! Усі дуже талановиті дівчата, роботи яких надихають!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю усіх!!
    Таня (Freetany) ти так мріяла, вітаююююю!

    ВідповістиВидалити
  3. Да, работа Аниты вне конкуренции, поздравляю всех победивших в конкурсах, и себя тоже )))

    ВідповістиВидалити
  4. Большое спасибо за оценку! Очень приятно :)

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо , девочки, так приятно , что отметили!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо!! все работы просто прекрасные! )

    ВідповістиВидалити
  7. ОГО! Оце так сюрприз!
    Роботи найкращих - дійсно накращі! Ваш челендж росте прямо на очах!
    Навіть не знаю що сказати - я дуже приємно здивована :). Дякую дівчата!
    Пішла писати адресу :)
    Ля-ля-ля :)))))))))))) Настрій на день забезпечено :)))))))))

    ВідповістиВидалити
  8. Ура!!!!Я так рада, что мою работу оценили!!!!!Спасибо Вам за доставленную радость=))Поздравляю остальных девочек!!!
    С удовольствием и дальше буду участвовать в ваших заданиях=))

    ВідповістиВидалити
  9. Я тоже очень рада за такую оценку моей открыточки)) спасибо большое всем! Поздравляю победительниц! Потащила к себе картинку))

    ВідповістиВидалити
  10. Дівчата, я в шоці! Як я могла прозявати цей пост! Ви не повірите, але я постіно до вас заглядала і в упор не бачила..... Якщо ще можна, подарочок можна взяти? ;)

    ВідповістиВидалити