04 вересня 2023

Тематичне завдання "Багряна осінь"

  Всім привіт і привіт осінь!

 Осінь – мальовнича пора року, листя опадає з дерев, пейзаж поступово змінюється... 
Це надзвичайна, чарівна і казкова пора року. Вона одягає на світ навколо свою специфічну 
і особливу маску, крізь яку все здається неймовірним і навіть звичайні, 
на перший погляд, речі стають незабутніми…
Осінь…. Яка вона для кожного з нас? Різна, правда? 
Для когось трішки сумна, для когось дуже яскрава і гарна, для когось смішне руде дівчисько... 
У будь-якому разі, який буде у нас настрій, залежить тільки від нас!

І ми пропонуємо вам надихнутись осіннім настроєм та класними емоціями 
і приєднатись до нашого 
Тематичного завдання "Багряна осінь" - усі осінні роботи.
В Іnstagram додавайте роботи по хештегу #artclub_autumn


Завдання
Ви можете створити будь-яку рукодільну роботу на осінню тематику.
Робота повинна бути новою та опублікована після виходу нашого завдання. 

Правила:
♥ cтворити будь-яку рукодільну роботу на відповідну тематику; 
♥ Ваша робота має бути новою і нецифровою;
♥ у Вашому пості має бути: для блогу - банер і посилання на завдання, 
                                               для Instagram - #artclub_autumn і @artclubua
♥ додатись в лінки до 02 жовтня включно
♥ за результатами завдання ми оберемо ЗД.
Повна версія правил - тут.

Натхнення від Запрошених дизайнерів!

@creative_album_cards

Осінь на порозі, кольорових фото у галереї стане більше, тому пропоную не ховати красу, а милуватися найкращий кадром щодня. Для завдання я використала артборд від Фабрики декору і він вийшов справді осінній та різнобарвний. Квіти та фігурки від Юлі Ятчук додали шарму та настрою. Трішки фантазії і скільки краси!
Приєднуйтесь до завдання та наповнюйте стрічку осіннім настроєм.




Лариса Оніщук (@misha_na_krishax)

та моє натхнення у вигляді осінньої фото сторінки.
Як я люблю ранню осінь. Ще тепло, но вже не жарко, навіть дощі ще теплі. Навколо різноманіття кольорів, листя приємно шелестить під ногами. Ну як можна не любити осінь.
Поки я все збираюсь зробити собі фотосесію, моя подруга її давно зробила. Мені так сподобалися ці фото, що я вирішила зробити їй сюрприз на день народження і в мене склалась ця сторінка. За основу використала папір з колекції «Shabby texture», для декору папір з колекції «Botany autumn» від Фабрики декору.
Сподіваюсь моя робота і вас надихне на творчість.




Натхнення від наших дизайнерів: 

Дуже люблю осінь) Це пора кольорів і барвистості, приємного тепла і затишку, 
спокою і тиші)
Для завдання я зробила чоловічий конверт в осінній палітрі)




Осінь - моя улюблена пора року 🍁🍂
Все сяє яскравими барвами і пахне дощем. А початок осені - це сухоцвіти, засохлі трави і сум за швидкоминувшим літом...
По нашому завданню я зробила свічки із вощини із сухоцвітами.




Найяскравіша пора року! Коли кожен листочок палахкотить своєю особливою барвою. Коли різнокольоровий килим шурхотить під ногами.
Коли ще тепло, але вже час пити какао...
Теплого настрою вам цієї осені!
Теплі штампи від Cherrylana designs



-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.10.2023 року включно.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter