28 вересня 2021

Ніжна листівка від Людмили Половинко та Скрепочка-Скрап

   Привітики!

На хвилi натхнення нашим вересневим завданням я створила ще одну листівку в такій же палітрі, як і попередні. 
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко прийшла з новенькою мега ніжною листівкою разом з нашим спонсорoм  Скрепочка-Скрап .



Основою листівки є набір  "Tender spring" розміром 20*20 см, а для декору листівки я використала вирізалки з набору для вирізання елементів "Tender spring" та набір скрап-паперу для вирізання Music. А ще щоб підкреслити те, що листівка є весільною я взяла вирізалку з зображенням коробочки з кільцями з листка для вирізання 30*30 см з колекції  Пам'ятний момент. Я люблю міксувати рпізні набори паперу, що допомагає урізноманітнити декор.
На листівці я зробила горизонтальну розкладку декору, а основним елементом вибрала мереживну рамку і вже навколо неї розкладала весь декор.







З вами була, Людмила Половинко
Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар