05 червня 2021

Огляд посилочки від ТМ ScrapEgo для Daria Dovgan

Усім привіт!

З Вами сьогодні я Daria Dovgan і моя яскрава посилочка корисностей 

від нашого спонсора  ТМ ScrapEgo.

Давайте подивимося разом, що я отримала...


У своїй посилочці я зібрала  необхідні матеріали.
По-перше, гель-медіум . Обрала шовковисто матовий так як він універсальний. Його можна використати як основу під роботу зі спреями та фарбами, а також як фінішнє покриття для довговічності роботи. 
В нього є ще безліч застосувань, детальніше про них можна дізнатися на сайті виробника. 


По-друге, не оминула увагою алкогольні чорнила. То моя любов. Обрала звичайні та з ефектами. А ще, отримала Мрійливого кактуса у подарунок. Ну хіба ж не диво? 


Це така собі, палочка-виручалочка  - рятує у самих складних  ситуаціях 
і завжди можна додати ефект старовини.

Додала також  фарбу з ефектом патини гарного лазурного віддтінку.


Додала ще трохи спреїв.
Плітра спреїв праосто захват. Кольори такі сочні ммм... і назви досить влучні



Як Вам моя кольорова посилочка? 
Щоб хотіли собі замовити з того переліку, що отримала я? Дайте знати у коментарях.

З вами була Даша та наш творчий спонсор ТМ ScrapEgo
Па-па

Немає коментарів:

Дописати коментар