12 травня 2020

Лісовий тег від Олени Базюк та ScrapEgo. Майстер клас

Привіт наші читачі!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк і хочу вам показати результат моїх 
ММ-експериментів разом з нашим спонсором - магазином 
«ScrapEgo – товари для творчості»!
В мене для вас лісовий весняний тег і я ще зняла відео процес його створення)
Сподіваюсь вам сподобається)




Хоча я дуже рідко творю в техніці ММ, але деколи мене це захоплює і я хочу цих 
паст, грунту, фарб і т.д.
А з величезним вибором матеріалів від ScrapEgo - це дуже просто)
Мене підкорили фарби-патини і, звичайно, алкогольні чорнила, фантастика)
Я їх випробувала на різних поверхнях різних матеріалів, а відео цих експериментів ви можете переглянути ось тут 
А ще я шалено люблю їхні спреї із фруктовими ароматами із серії Tutti-frutti, їх хочеться з'їсти)
Давайте покажу вам ще деталі і запрошую до перегляду відео МК)




Приємно перегляду)


Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !
Використані матеріали:
ScrapEgo

1 коментар: