24 лютого 2020

Весняна листівка від Людмили Половинко, Katrinshop та ScrapBox

Привіт, друзі!

Сьогодні я, Людмила Половинко, покажу вам свою нову листівку, яку я робила з матеріалів з магазину Katrinshop та чіпиками від українського виробника ScrapBox.





З близьким приходом весни в мене особливо загострюється бажання робити яскраві квіткові роботи. За час холодної і сирої зими очі стомлюються від цієї сірості та відсутності яскравих барв у природі. Тому, приходиться самостійно і завчасно закликати весну своїми квітковими роботами. Моя сьогоднішня весна хоч ще холодна, але вже багата на квіти та першу яскраву зелень , яка пробивається крізь сніг.


Моїм основним елементом у листівці є чіпик вікно, яке я трішки змінила, відрізавши павутинку.



Основою моєї листівки є папір від Фабрика Декору з орхідеями Tender Orhid, усі вирізалки я повирізала та гілочки додавала до композиції. В квітковій композиції я використала готові троянди рожеві, бутони роз та мікро бутони, а також квіти ручної роботи з жовтими тичинками.


композицію доповнила чіпбордом гілочками, ембосингом на кальці білою пудрою а також тичинками-ягідками, які я розділяю на частини і використовую ті які мені більше підходять.


Усю композицію я припіднісаю на пивний картон, щоб додати повітря між шарами.



Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.


За допомогою бантика з вощеного шнура я витягую композицію у потрібному мені напрямку і додаю динаміки роботі. А мереживом розбавляю паперовий декор та урізноманітнію свою композицію.


Для напису я використала чіпик привітання з восьмим березням, який додала в ксвою композицію, витягнувши її ліворуч.


І останнім етапом, але не менш захоплюючим є приклеювання топінгів, які я клею на матовий лак від Роса. Цього разу я використала бісер, глітер білийдеко-топінг та рожеві паєтки. А на останнок додала бризги та обєднала увесь декор за допомою грунту і тим самим приглушила усі яскраві кольори в декорі.                         


З вами була, Людмила Половинко.




Немає коментарів:

Дописати коментар