16 липня 2018

Натхнення зі Scrapbooking-Ukraine від Людмили Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, і хочу показати вам весільний альбом. Я використала матеріали, які отримала від магазину Scrapbooking-Ukraine у вигляді першої дизайнерської посилки.
Мій альбом вийшов ніжним, але водночас яскравим та барвистим. В основі альбому колекції паперу "Wedding of our dream" від Фабрика Декору.

 Над цим альбомом я працювала довго, важко мені дався підготовчий етап планування та нарізання, а от вже процес декорування пішов натхненно та швидко.


Запрошую переглянути коротенький відеоогляд, щоб побачити альбом в динаміці.


Любителів роздивитися деталі альбому запрошую до перегляду фотографій.























В роботі використала:

Картон гладкий Splendorgel avorio 30х30 см слоновая кость 170 г/м2

Картон гладкий белый, плотность 230 г/м2, 30х30 см.

Фигурная лента с цветами , кремовая, 20 мм, 90 см

Набор скрапбумаги "Wedding of our dream", 10 л, 20*20 см от Фабрика Декора 


З вами була Людмила Половинко.
Любові вам та натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар