07 жовтня 2017

Натхнення зі ScrapBox від Флокси

Усім вітання!!
 Сьогодні вашій увазі представляю порцію домашнього, затишного натхнення з нашим спонсором  ScrapBox

Сімейне гніздечко, вінтажний стілець з квітами, ключик з квіточками, квіткова композиція  - це як домашнього затишку та родинного тепла. Ці чіпборди полонили всі мої думки!



Я давно хотіла зробить собі шедоубокс, та нічого не надихало, не бачила кінцевого результату. А як познайомилась з  цими чіпбордами всі зірки зійшлись, і я вже чітко уявляла кінцевий шедоу.  Адже я нашу квартиру так і називала Сімейне гніздечко, ще задового до її придбання. 


Однозначно шедоубокс мав бути синім! Чіпборди залишила в "первозданному" вигляді, лише додала блиску за допомогою кришталевого топінгу та сніжного глітеру.

Фото обрала на нашому улюбленому кріслі) Я, мій чоловік та кіт Шопен - ось така тиха сімейна ідилія ♥


Натхнення вам, затишних вихідних та ароматної кави ♥


Немає коментарів:

Дописати коментар