30 січня 2017

2 етап СП "Зустрічають по обкладинці"!

Привіт, дорогі читачі!
Сьогодні вже другий етап нашого СП "Зустрічають по обкладинці"!


Нагадємо, що всього буде 4 етапи по 10 днів.
На кожному етапі будуть прості Обов'язкові Елементи на вибір.

Обов'язкові Елементи 2-го этапу - картинка і/або серце
 30 січня - 7 лютого (включно)

Приєднатись до нас можна на будь-якому етапі!
 
Для участі в етапах можна зробити обкладиночки не тільки на паспорт, а й на інші важливі документи - Свідоцтва про народження, про Шлюб чи навіть для Залікової книжки.


Обкладинки від нашої команди:

Флокса (Марина)
Моя обкладинка на паспорт із тканини з підкладкою із синтапону, внутрішнє оформлення із скраппаперу. Заголовок Passport від Island of Сraft .



Oscar

Сіправська Надія
У мене обкладинка, з обов'язковим елементом - картинкою-годинником, яку я взяла у чіпбордову рамку від Woodchic. Надпис теж їхнього виробництва. Як на мене вийшло досить стримано і елегантно.


 А я зробила обкладинку для закордонного паспорту молодшої донечки, як же:  татові зробили і мамі, а їй нема... Інтуїції підказує, що доведеться ще й синові робити... головне, щоб кішка не побачила :)
   ОЕ - серця на папері і жирафка-висічка в образі картинки. Використала папір і висічки від Аrt land і штампи від Сherrylana designs



 
Дуже люблю багатошаровість. Є куди залишки красивезного-дорогезного паперу дівати)) 
Картинку розрізала, чіп від Вензелика, додала квіти, льон, дотси, вощений шнур, два види мережива, папір від Kaisercraft


Обов'язково будуть ПОДАРУНКИ!

Серед тих, хто вчасно добавить роботу до другого етапу буде розіграно приз від
виробника чіпборду - ScrapBox СЕРТИФІКАТ НА 70 грн



А серед учасників нашого проекту, які покажуть роботи у кожному з етапів, в фіналі будуть розіграні чудові призи від спонсорів:

♥ Виробник чіпбордів та трафаретів WOODchic - надає СЕРТИФІКАТ НА 75 грн
♥ Фабрика Декору - надає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН
♥ Майстерня чіпборду Вензелик - надає СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН 
♥ Майстерня СкрапШтампінг - надає СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН 

Чекаємо на ваші обкладинки до 7.02.2017 року.





4 коментарі:

  1. я совсем забыла добавиться по 1 этапу((((Девочки, замечательные работы. Пойду вас догонять

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю! Маю питання: чи можу я зі своєю обкладинкою прийняти участь в цьому етапі СП та у завданні "Українські художники. ОЕ - діти або янголята". Дякую :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мене цікавить таке ж питання, хоча здогадуюсь, що треба одне завдання обрати

      Видалити