30 червня 2016

Натхнення від Марини Архипової та Art Land

Всім привіт! З вами Марина Архипова і цього чудового літнього спекотного дня хочу показати вам мамину скарбничку для хлопчика. Обережно, буде багато фото)))
Для скрарбнички використала матеріали нашого нового спонсора - 
Як двічі щаслива мама, я знаю, що скарбнички - це дуже потрібна річ!!! Безцінні скарби не повинні припадати пилом в кутках комода.
 Але мені більш подобаються такі, в які можна скласти що завгодно і вони не обмежують тебе підписаними коробочками.

Ось наприклад, коробочка "Пустушка", начебто дуже потрібна річ! Але пустушки старшого синочка всі загубились, а ті, що я дбайливо придбала під час вагітності, молодшому не стали в нагоді, він їх навіть спробувати відмовився))  Тому мені така коробулька не підходить, а натомість згодилася б коробулька "Медалі", де я б зберігала нагороди старшого, починаючи з медальки "Новому жителю міста", яку нам видали ще в пологовому будинку)))
Так я думаю, що у кожній матусі є свої різні скарби, які зручно зберігати просто в коробочці-шкатулці, ось такій наприклад

А надихнув мене на створення такої ніжної скарбнички чудовий папір з жирафіками "Мій малюк". В нього такі кльові принти, що мені навіть жалко було його різати!!!
Що можу сказати про сам папір - плотний матовий, листи добре поєднуються між собою, кольори насичені та яскраві. Є листок з карточками та вирізалками, вони пречудові!!!
З колекції "Мій малюк" вийдуть не тільки ніжні малюкові альбоми першого рочку життя, а й альбоми в американському стилі для любого віку! Ось приклад)))
Весь альбомчик поки що показати не можу, бо це подарунок і на данний час не вручений, але я обов*язково покажу його вам дуже скоро!

І ще обіцяні фото скарбнички
Ззаду пришиті малесенькі гудзики


Всередені конверт для першого локона і цілковита свобода, зберігай що хочешь!)))

Дякую за увагу і до нових зустрічей!
Ваша Марина

Немає коментарів:

Дописати коментар