19 вересня 2020

Огялад посилки від Sкрапочка для Людмила Половикно

  Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.


Цього разу моя посилка складалася переважно з індивідуального замовлення. Так, так, якщо ви ще не знали, в магазині  Sкрапочка є така можливість. Для одного свого альбому я замовила написи та цифри місяців для дитячого альбому, а ще напис в рамці для альбому маленькій принцесі, який скоро покажу вам .


Сезон весіль продовжується, тому запасаюсь чіпиками на цю тему, які завжди є актуальними і потрібними для роботи. Пам"ятаєте, минулого разу я брала заготовку для 3Д фортепіана, так от, воно зайняло почесне місце в коробочці і вже було подароване молодятам на весілля. Тому хом"ячу у свої скарби таку ж заготовку для наступного проекту. А ще в розділі 3Д заготовок можна знайти шикарнючі основи для декорів. Рекомендую завітати у цей розділ та включити уяву))

\
А також для майбутніх весільних робіт взяла два написи: Молодята та Разом назавжди, які вже неодноразово були в моїх роботах, і скажу чесно, що не востаннє))

 І наскільки мене вразила швидкість виконання замовлення, що я просто не очікувала так швидко його отримати.  Тому, якщо вам потрібний яксний чіпик та швидка доставка Посилка ретельно упакована, що жодний чіпик в процесі транспортування не має можливості пошкодитись. А ще чому я люблю цей чіпик, так це через те, що він йде на підложках, що також униможливлює його пошкодження.


З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар